dijous, 30 de gener del 2014

DISCURS PRESA DE POSSESSIÓ D'EN JOSEP ARDILA


Ple de l'Ajuntament de Montblanc del dimecres 18 de desembre del 2013

Bona nit a tothom.

Avui és per mi un dia molt especial. Alegre i trist a la vegada, alegre perquè tinc l’oportunitat de fer política municipal, de participar al primer govern d’unitat de la història del nostre ajuntament i d’ajudar des del consistori al montblanquins i montblanquines en tot el que sigui possible, però també és trist perquè les circumstàncies per les quals avui soc aquí no són les que més m’haurien agradat.

Lamento molt que el meu company hagi hagut de deixar el seu càrrec per una causa que jo considero injusta. El gest que ha tingut el Matías l’honora, és una decisió difícil de prendre que pocs polítics prenen, en un moment engrescador a la política municipal montblanquina, ell ha decidit deixar-ho per no embrutar la imatge del govern d’unitat i del consistori i repeteixo això l’honora i espero que serveixi d’exemple perquè molts polítics que governen les institucions del país en prenguin nota. Hem venen al cap polítics valencians, andalusos, madrilenys i també catalans, tots n’haurien d’aprendre.

Vull agrair primer de tot, als meus companys de candidatura pels ànims i el suport que m’han donat i que m’estan donant i especialment a l’Agnès, que serà la meva companya de viatge. També a tots els treballadors d’aquesta casa, per la bona rebuda que m’han fet durant aquestes setmanes que fa que tombo per l’ajuntament, i als meus companys d’equip de govern els vull dir dues coses: en primer lloc, gràcies per l’acollida  i per fer-me sentir un més des del primer moment, també us demano disculpes si fruit de la meva inexperiència he dit o he fet alguna cosa que no tocava.

I no vull acabar sense dirigir-me a tots els montblanquins i montblanquines, des de les tasques que se m’encomanin espero estar a l’alçada i no decebre’ls, estic a la vostra disposició sempre, cada dia de l’any, un polític ha d’estar sempre al costat dels ciutadans i espero fer-ho sempre que sigui necessari.



Moltes Gràcies.